.  
  • A megrendelés után kap egy e-mailt, ami tartalmazza a domain igénylőlapot.
    A domain regisztrációhoz szükséges dokumentumok:
    Magánszemély esetén:
    - Aláírt igénylőlap.
    Gazdasági társaság vagy alapítvány esetén:
    - Cégszerűen aláírt igénylőlap.
    - Cégbírósági / bírósági végzés vagy cégkivonat fénymásolata.
    - Aláírási címpéldány fénymásolata.
    Egyéb szervezetek esetén:
    - Cégszerűen aláírt igénylőlap.
    - Aláírást és működést igazoló okmány fénymásolata. (például: Intézményektől: alapító okirat, Ügyvédektől: Ügyvédi igazolvány, Adószámot igazoló okmány, Őstermelőktől: Őstermelői igazolvány, Orvosoktól: Kamarai igazolvány)
  • A domainnév igénylőlapot aláírva és az egyéb szükséges dokumentumokat mellékelve küldje el részünkre:
    fax: +36 (37) 999-691
    e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    posta: 3200 Gyöngyös, Koháry u. 8. 2/4.
  • Meg kell kérnie a jelenlegi szolgáltatóját, hogy
    - vegye le a domainról a "register lock"-ot
    - illetve küldje el az "auth kód"-ot
  • A fenti kérések a nemzetközi szabályzás miatt szükségesek, enélkül a domaint nem lehet átregisztrálni, de az adatokat minden szolgáltató köteles kiadni.
  • Aki a kapcsolattartóként van megjelölve 24-48 órán belül fog kapni egy átkérő levelet (a kapcsolattartó e-mail cím ellenőrizhető a www.whois.sc oldalon).
  • Az átkérő levelet jóvá kell hagyni a benne lévő információk alapján.